Alocha
Administrator
Dołączył: 30 Wrz 2006 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:13, 30 Wrz 2006 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin Klanu
Frajerzy
$1. Członkostwo w Klanie Frajerzy
$1.1 Każdy członek klanu posiada własny stopień wojskowy, który odpowiada jego funkcji
$1.2 Stopnie wojskowe w klanie:
Generał
Pułkownik
Major
Kapitan
Sierżant
Szeregowy
$1.3 Jedynie CL (clan lider) moze posiadać stopień generała dywizji on posiada kontrole nad brygadami i regimentem wsparcia
$1.4 Generałów brygady jest tylu ile jest brygad, i on sprawuje władze nad brygadą
$1.5 Regiment wsparcia są to klanowicze którzy posiadają za niski stopien by być w jakiej kolwiek brygadzie
$1.6 Członek może awansowac stopniem lub zdegradować stopniem wojskowym
$1.7 Awans może nastąpic gdy generał dywizji zauważy dobrą postawę w grze członka klanu lub za pomoc w organizowaniu klanu
$1.8 Degradacja stopniem może powodować nie stawianie się na treningach, zła kultura osobista, nie wykonywanie poleceń wyższych stopniem, lub także nadużywanie władzy
$1.9 Można składać wnioski o awans lub degradacje klanowicza
$1.10 O przyznanie awansu lub degradacji decyduje sztab główny składający sie z generała dywizji i generałów brygady
$1.11 Członek klanu musi posiadać dużą kulture osobistą, czyli nie może kierować obelg do innych klanowiczów oraz innych klanów (mogą byc wyjątki)
$1.12 Członek również musi posiadać programy takie jak:
-gadu-gadu
-team speak2 RC2
$2 Treningi i mecze
$2.1 Treningi są obowiązkowe, za nie uczestniczenie w treningu może grozić degradacja
$2.2 Jeśli członek klanu nie może sie wstawić na trening albo mecz ma obowiązek zawiadomić jednego członka sztabu głównego
$2.3 Na mecze klanowe jest wybierana jedna z brygad (brygada liczy 4 osoby) jeśli są więcej niż jedna
$2.4 Brygada która zagra w meczu jest wybierana poprzez wcześniejszy trening
$2.5 Obowiązkowo przed meczem ma się wstawić brygada która ma grać mecz oraz regiment wsparcia
$2.6 Przed meczem generał dywizji podaje skład który zagra w meczy
$2.7 Generał dywizji może stworzyć tymczasową brygadę która będzie się składać z najlepszych graczy
$3 Zachowanie się na meczach/treningach oraz przywileje wyższych stopniem
$3.1 Sztab główny zajmuje się najważniejszymi decyzjami związanymi z klanem
$3.2 Taktyki są ustalane głównie przez sztab główny ale rownierz mogą być ustalone przez innych klanowiczów lecz muszą być przedstawione sztabowi głównemu
$3.3 Członek klanu musi bezwzględnie wykonywać rozkazy od wyższych stopniem lecz nie można nadużywać swojej władzy
$3.4 Członek klanu musi grać fair play nie może zabijać swoich i zabijać gdy wróg pisze (lecz ta zasada nie obowiązuje na meczach)
$3.5 Podczas treningu i meczu każdy musi się starać grać taktyką wyznaczoną przez sztab główny, jeśli ktoś nie będzie się stosował do tego może ponieść kare
$3.6 Trening odbywa się na mapach wybranych przez sztab główny
$3.7 Trening ma za zadanie sprawdzić forme członków klanu oraz polepszyć umiejętność korzystania z taktyki
$3.8 Na meczach i treningach obowiązuje wysoka kultura osobista
$3.9 Obecność na meczach jest obowiązkowa chyba że sztab główny wyznaczy do tego daną brygadę
$4 Podział klanu
$4.1 Klan jest podzielony na brygady które posiadają generałów brygady a jedyną osoba nad nimi jest generał dywizji
$4.2 Do obowiązków generałów brygady jest notowanie formy przydzielonej brygady, przekazywanie informacji ustalonych w sztabie głównym oraz uczestniczenie w sztabie głównym
$4.3 Istnieje także regiment wsparcia który składa sie z członków klanu o nizszym stopniu niż sierżant
$4.4 Po uzyskaniu wyższego stopnia niż sierżant członek klanu przechodzi z regimentu wsparcia do jednej z brygad
$4.5 Regiment wsparcia ma za zadanie wstawiać się przed meczae poniewaz ktoś może zastąpić kogoś z brygady
$5 Obowiązki
$5.1 Do obowiązku klanowicza jest godne reprezentowanie klanu oraz rzeczy wymienionych powyżej
$5.2 Każdy członek klanu może należeć tylko do jednego klanu, musi mieć tagże tag klanowy który wygląda tak:
stopień nick dAaP połowa jest biała a reszta czerwona
$5.3 każdy członek klanu ma obowiązek często odwiedzać stronę klanową i czytać informacje
$6 Rekrutacja
$6.1 Rekrut musi podać:
-Od ilu gra w call of duty
-Czy był już w jakimś klanie
-jak tak to w jakim
-czemu już nie jesteś w tym klanie
-czy ma orginlnego cd key'a (WAŻNE)
$6.2 Gdy rekrut poda te informacje i sztab główny się zgodzi zaczyna się okres próbny
$6.3 Okres próbny trwa 7 dni podczas którego rekrut musi wykazać chęć do bycia w klanie, dobrą gre oraz kulture osobistą
$6.4 PO 7 dniach rekrut otrzymuje informacje z odpowiedzią czy się dostał
$7 Informacje ogólne
$7.1 Jeżeli w regulaminie jakaś rzecz nie została uwzględniona, podlega ona decyzji generała dywizji
Post został pochwalony 0 razy
|
|